Friday, September 19, 2008

kampongku lovessville indah permai....dan terlebih sudah...hahaha=P






LOVESSVILLE nama diberi...wahhhh intro!!!...hahaha..ok2 siyess..actually gamba ni aku tgkap sbb nak test kamera baru akak aku..adess jeles tol..bila la aku nak ada kamera sndri nihh..huhu..adess,ni la gamba sawah padi seblah dan belakang rumah aku...men tangkap ja, walaupon kakak aku kedekut gilakk dia punya kamera, aku curi2 gak aritu sbb nak tgkap gamba mesin padi..hahaha..kak islandlady cakap, dia x penah nmpak mesin padi and dia nak aku ambik gamba sawah padi..tu yg aku tangkap gak tuhh..haha....hermmm, hari2 belalu mmg pantas skali, baru ja mesin padi ambik itu2 padi,esoknya diorang bajak2 sawah tu pakai traktor (gamba yg ada burung bangau tu lepas bajak la tu) ada ikan puyu wooo..hahaha...dan hari ke-3 diorang dah taborkan benih2 padi...lepas 3 minggu...ASTAGAH!!! dah jadi hijau kawasan rumah aku..hahaha..tumbuh suda anak2 padi..hehehe...dlm brapa bulan lagi, datang la pulak mesin padi tu lagi dan begitu la sterus2 nya kehidupan di kampong aku nihh..hoho...yg pasti, masa begitu cepat meninggalkan kita, dan kita xsedar pon usia kita jgk makin lama mkin meningkat...tp hati makin muda beb!!! hahaha=P

1 comment:

znn said...

;( windu pula nk balik kg..

anda juga mungkin meminati...

Related Posts with Thumbnails