Friday, September 19, 2008

LOVE AWARD DARI KAK SHIKIN...HEHE=p

hehhee..aku dapat award nih dari kak shikin (shikinsaiful.blogspot.com). thanks ya kak cikin..tapi aku pon xtau apa kes kak cikin kasi award nihh!! adehhhh...dlm teks dia ada cakap yang orang utan ni terkenal dengan sifat mudah mesra terhadap manusia. tetapi ada jugak yang kdg2 akan bertindak ganas jika mereka rasa diri mereka terancam. Normal la tu. Naluri haiwan

Kata kak shikin... "mungkin award ini diberi kepada bloggers yang mudah mesra dengan kenalan baru mereka serta selain daripada menjalinkan silaturrahim, kita juga dapat memberi peringatan kepada doniya bahawa.. "selamatkan orang utan daripada terus pupus di atas muka bumi ini". Tak semestinya korang kena tangkap orang utan tu dan bagi kat pihak zoo.. pemeliharaan juga boleh dilakukan dengan tidak memusnahkan habitat orang utan tersebut".

kak shikin cakap lagi...hehe..aku copy ja k..."Makanya, jangan la korang tebang utan sesuka ati mak nenek korang yer. Cuba umah korang tu diterjah serta dirobohkan sesuka ati.. mesti korang marah gilerh. Still, korang leh duk kat hotel atau menumpang kat umah sedara-mara wat sementara waktu. Yer tak? pastu korang leh wat report polis, saman menyaman apa semua. Tapi orang utan leh wat camtue semua tak? Tak bolehkan?. Pikir-pikirkanlah"

Hehehe...So, aku plak mo pass award neh kepada...

1) ADRIANNA
2) SIXNEBESS....hahakss
3) HAJAHgayah...lalala
4 ) dan GBEK.......

3 comments:

sixnebess said...

oit!astaga!
isk3....cumilnyaa..

nshikin said...

sonang botul koje hang ek.. copied and pasted sajork.. hahaha :))

Fifiey82 said...

tq award itew...i dah buat...

anda juga mungkin meminati...

Related Posts with Thumbnails