Friday, October 10, 2008

pencarian pas khas ke rumah terbuka aidilfitri hotlink bersama stacy & mawi

welcome to lovessville...smalam (09/10/08-khamis) aku buat pertama kalinya berjejak kasihan dgn kaklong @ aleeya86 di kedah...tujuannya hanya 1, mendapatkan pas free utk join "rumah terbuka aidilfitri hotlink dgn stacy & mawi" tu....mula2 anto lecturer dia p airport dan lepas tu kami pon mencarila kedai hotlink cawangan aloq staq di kedah...dalam perjalanan tu kami bertembung ngan 1 kemalangan jalanraya yg tragis..hohoho...xciden diantara sebuah keter & 2 motosikal, pelik + cam dasat jak xciden tu..huhu, bayangkan 1 motor berada lebih kurang 10meter dari keter dan 1 motor lagi sebelah divider sana..aduiii, sampaikan lampu tiang jalan pon bleh tejatoh..dasat tak dasat..huhu,keter abis bekecai depan....adess..ok2 sambong citer ngan kaklong...round petama pencarian kedai hotlink tu berakhir dgn kekecewaan gak sbb xjumpa, silap masok jalan beb...banyak sgt kedai hotlink..huakakaka..tapi round ke-2 jak, kami masok jln stadium ikot tengah, trus jumpa itoo hotlink punya kedai yg betoi...hehe, KAT kedai tu kami ada sembang2 ngan staff hotlink yg cumill..kak hani namanya,mcm namaku jugak..huakakaka...pas tu walaupon namanya free, tp tepaksa reload rm30 dulu utk dapatkan 2 pas free, kaklong reload aku pon reload dan dapatla 4 pas...tapi kaklong kasik aku 1 pas sbb dia xder nak p ngan sesaper, so..dapatla aku 3 pas..huakakaka....ntah nak bawak sapala..huhu...yg pasti majlis tu hari sabtu nih, dan aku harap "stacy" ada....kalau dia xdak nangis aku wehh..huhu....after that, kami pi mamam kFc...kaklong yg blanjer, dan kami sempat gak rakamkan beberapa keping gambo...walaupon letih, tepaksa gak buat2 muka cumill..huakakaka :P


hehehe...ni lah pasnyerr...jemputan khas tu..hehe :P

walaupon x macho, kontrol ja macho..along kontrol cumill...huakakaka..buekk!!!

aku dan kaklong yang berpoyoran...huakakaka burok :P

jangan nengok tepi oittt!!! nengok depan la!!!

adoiiii...apahal wat muka cumilll nih??? aduiii...hodohh laaa..hohoho

1 comment:

Anonymous said...

waaaah!cumilnyaa kakleya..leh jd kak ipar neh..hohoho.. :p

anda juga mungkin meminati...

Related Posts with Thumbnails