Sunday, October 12, 2008

rumah terbuka hotlink bersama stacy & mawi (11/10/08)

Akhirnya...sabtu yg lepas (smalam)...dapat gak aku jumpa si stacy yg cumill tuh...fuhhhh,cam x cayer jak..apa2 pon terharu la gak,ingat gak dia kat haku...hehehe

hehe, sempat pose depan dewan tempat bermulanya acara...ingat dah lewat aku sampai sini..nengok2 aku antara yg paling awal sampai..aduuuyaiii..mlayu2 ..oppppss sowiii....=P

wahhh...kepoyoranku terserlah di sini...actually mau tangkap pic banner hotlink tu jak..tapi alang selok pekasam, kasi inteprem la aku sikit kan..wakakaka =P

antara jemputan yang hadir...semua mcm VIP jak..aku jak relax n steady..hahakss -peace-

Stacy yang cumilll yg tetiba ja datang...ketaq-ketaq gak tangan firstime tangkap pic dia..nebess oitttt..hoho....tapi muka aku tetap maintain gak,wat2 biasa ja..gilakk punya poyoss..wakakaka

Antara peminat2 yg beratur untuk mendapatkan otograph mawi & stacy...aku ja jahat..slamber jakk aku potong line orang...wakakakka =P

aku,dekna & stacy...turut kelihatan adalah mawi yg sibok sign otograph....

astagak...gilakk punya beza kulit kami nihhh..hohoho mcm taik cicak pon ada..haha....apa2 pon, stacy tetap lagi comel dari aku...hahahhaa -peace- =P



No comments:

anda juga mungkin meminati...

Related Posts with Thumbnails