Sunday, November 23, 2008

kisah Badak dan Monyet...


Alhikayat, dalam sebuah hutan di negeri Pahang ada seekor badak sumbu dan seekor monyet. Mereka ni memang tak pernah baik, selalu jer bertengkar.


Pada suatu hari, sedang mereka bertengkar, mereka terjumpa sebuah pelita ajaib. Dipendekkan cerita, setelah digosok,keluarlah jin. Jin itu setuju untuk mengabulkan tiga permintaan bagi kedua-dua menatang itooo..

Permintaan 1 Badak : Saya mau semua badak sumbu di dalam hutan ini adalah betina, kecuali saya...hehe.Permintaan 1 Monyet : Saya mau sebuah motor Harley Davidson

Jin tu kelip mata, bling... semua badak lain kat situ jadi betina, pastu ada sebuah Harley Davidson 1300cc warna hitam

Permintaan 2 badak : Saya mau semua badak sumbu kat negeri pahang ni betina kecuali saya.. hehe..Permintaan 2 monyet : Saya mau jaket kulit hitam dengan helmet Shoei

Jin tu kelip mata lagi, bling... semua badak di Pahang dah jadi betina, dan monyet tu pun dapat barang-barang mat motornya tu..Lepas tu jin tu kata "Ini permintaan terakhir kamoo, pikirlah dengan baik-baik"

Badak tu pun pikir sejenak lepas tu kata " Saya mau semua badak sumbu kat Malaysia ni betina yang cun melencun ghilerrrr dan tiada bandingannya... kecuali saya".

Jin tu pun kelipkan mata and then bling... maka tinggallah badak tu satu-satunya badak jantan satu Malaya nihh..

"Hah monyet, awak nak apa pulak.. kasut boot kulit ke?" tanya jin.

Monyet tu memakai helmetnya, naik atas motor Harleynya, start enjin, kemudian melihat pada badak yang tersengih lebarr tu, "Saya mau badak tu jadi GAY"

Jin tu pun kelipkan mata, bling....

Maka meraunglah badak sumbu tu. sepuas-puasnya.. "Mana aku nak cari badak jantan ni nyah???... ishhhkkk!!! ='(


pengajaran: orang tamak selalu rugi..wakakakaka!!!

10 comments:

Meline™ said...

Dan Badak itu adalah Ary Ahmad..
The End
hahahahahaha!! xD

mr.LOVESS said...

wakakakaka..aku monyet tu la JJ...adoi2..dan2 time2 ni la baru nak ngaku monyet...wakakakkaka=P

ienjoy said...

adeiii tetiba ceta pasal gay..betol kot ary...tu la ko x nak bg no. pon ngn dak tu...

Anonymous said...

wakakaka..mmg nyet tu hang!!
jan malu2 ngaku ja..
ZzzzZZz entry pjg lagi..adeh!!

mr.LOVESS said...

wakakaka..sapa la badak tu..ntah2 yg cakap aku monyet tu badak..xpon kak aiza tu antara badak betina semelaya tu..wakakkakaka

pinbaju said...

ary adalah badak yang gay...wakakakakaka laaariiiiiiikkkkkkkkkkkk

ienjoy said...

badak???wakakkkaka adeiiiibudak itu adalahhh....jeng jeng jeng

mr.LOVESS said...

wehhhhh!!! apa ni gay2??? wakakaka sensitippp wooo pekataan tu...hahaha...bukan 'gay' la..but 'guy'...hehe.. <-- sambil angkat kening kiri..wakakaka =P

mr.LOVESS said...

budak itulah adalah apa kak aiza??? adoiiii..nak kena permaisuri tuyulll ni..sama ja tuyulensem ngan pemaisuri tuyul ni..wakakakaka =P

Meline™ said...

ehh.. nda mau ngaku lagi yg dia tu badak xD

anda juga mungkin meminati...

Related Posts with Thumbnails