Friday, November 28, 2008

tag dari en.kos..hohooo!!!

haiyooo...tag pertama dari en.kos, presiden SFC yg encem...terharu gak sebab pestime kos kasik aku tag..Jadi, oleh kerana tidak mahu mengecewakan en.Kos, aku cuba gak penuhi apa saja permintaan tag nihh..Tag kali ni bunyinya cam senang..letak gamba2 kita dalam watak yg berbeza...!Tapi agak susah dan menjadi masalah gak bagi aku..yela,aku manala ada bnyak pic, tambah2 watak berbeza..pic aku semua senyum sama jak...aku bukan jenis fotogedixx lorr..wakaka!!!


Tugasan Tag :

1) Ambil 4 gambar anda dalam watak yang berbeza

2) Kemudian gambar2 itu disusun dalam bentuk collage

3) Gambar itu mestilah disnap oleh orang lain. jangan snap sendiri!!! -the end-


Setelah selongkar2 semua folder2 yg ada..ni ja pic2 yg boleh membuatkan tikus2 lari yg aku jumpa..arap en.kos berpueh ati la ek..haha!!! zasss!!!...



Wakakaka..amacam?? ada gaya x??? hahaha, jangan marahhh...sbenarnya aku pon xtau adakah ini gamba aku!!hohoo...Yang mana satu pic real aku pon aku xtau...Sebab aku jumpa gamba2 ni dlm folder PC aku..Maknanya..Gamba aku la kan ni??? wakakaka!!!! Best wooo jadi mamat prasan ni...wakaka gelak guling2 !! =P

:dizzy::laugh:

Seterusnya...aku ingin menghadiahkan 'tag' ni kepada nama-nama yang berikut:

1) ZULPAN <--- ''hang kena wat gak lipan, x kira....x buat xnak kawan!! wakaka" =P

2) PINBAJU <--- "Abg ripin pon harus wat gak!!! x kira, kata ensem kan?? hahaha''

3) VIRGON <--- "Vir...ko pon x terkecuali...ko kan kan ckp ko kadazan ensem boi kan?? haha"

4) YANTACY <--- "Tag pertama untuk kamooo..wakaka, buat jgn x buat!!! "

5) NEBESS <--- "haaa..ni lagi la harus wat, misha omar cilokkk..wakaka...jgn marah" =P


p/s: kalau sesaper xtau wat collage tu, buat ja cmna pon..janji 4 gamba..kalau gamba tgh sengeh sampai tlinga xpon gamba tekejut berok lagi bagus...wakakaka!!! aku mmg nak letak, tp xdakla..haha =P

16 comments:

nebe said...

5) NEBESS <--- "haaa..ni lagi la harus wat, misha omar cilokkk..wakaka...jgn marah" =P

to yusry cilokkk klon klon:
cilok kaa aku?eeeeeee yeeee!!!!!aku xda muka artis pon.kalau x mesti lg pemes dari hang!!
:p jerico kunun..ebi kunun..yaaak!!!

pinbaju said...

adusssshhhh asal aku plak...hehehehe jericho ebi loh wakakakaka lobess.. k lah aku try lah cari mana2 pic yang bulih wat utk adik loba2 yg sengal....wakakakakaka gilakkkss

zuli2 said...

1) ZULPAN <--- ''hang kena wat gak lipan, x kira....x buat xnak kawan!! wakaka" =P..... wei mustahil aku nak buat... wakakakkaka..... adoi kau ni.. aku usaha la nak lari dari di tek... eh di tag... gila hg ni botak.... wakakakakaak

eleza737 said...

hahahahha over tau perasan ko ni..

YAN-JESSA said...
This comment has been removed by the author.
YAN-JESSA said...

buekkss kaw..sia teda mo buat wei..kalo sia buat terover plak nanti..wakakkakaka =p..cettt perasann toll kamoo ne..jericho kunun dia..buekk..kalo ngan pak bokerr ama mr hos muka kamoo ada mirip bah.wakakkakakakakak..=p

Virgonz said...

xda2 bh sy ckp kadazan ensem boi.... mentang2 sy tya ko aritu pasal TAG tetiber ko TAG sy ah.... adeei.... uaaRRGGhhh ARYYYY....!!!

mr.LOVESS said...

wakaka..mcm mr.os ka muka aku??? adoi2, xkot...kalau mcm ar.badol tu ada la sikit2..wakakakaka=P

mr.LOVESS said...

nebess,lipan,yan2,vir..korang jgn ngengader!!! buat ja tag tu!!! contohilah abg pin kamoo tu!! Mcm tu lah dikatakan 'blogger' yg berdedikasi dan cemerlang gemilang terbilang...wakakakaka!!! sbb tu aku syg sgt2 abg ripin nih..hahaha=P

mr.LOVESS said...

hahaha..kak elis, sekali sekala prasan!! dua kali dua kala..wakakaka!!! Kalau kita x prasan utk diri sendiri, sapa nak perasan utk diri kita kan? wakaka!! hobi dah tu prasan nihh kak elis!! hahakss =P

Kos Serani said...

Aku rasa pic ko lagi bagus dari yg pic Ebi dan yg satu lagi yg pertama tu heh heh heh. Markah pehoh sebab menyiapkan tugasan dgn cemerlang walaupun tambah photo org lain

mr.LOVESS said...

wahhh abg kosss..puji ikhlas ka ni??? nah, abg sudah aku panggil..wakaka!!!=P teharu sehh kos, kamoo jak puji saya sini..yang lain semua kondem2 sia..huhuu..cemerlang lagi tu kos kasikk...cyg koss..muahhkss..wakaka!! =P

Meline™ said...

aduuii.. prasan tul kau ni bha..
nasib baik muka korang sama jak xD
tapi tapi tapi tapi, Ary lebih lagi x3

mr.LOVESS said...

wahhh..sama ka???
mcm AR.badol ja aku jj kalau face 2 face..wakakaka!
ada tapi lagi tu..huhu!
JJ...caiyok2 spm k!!! hehe =P

Meline™ said...

betul bha.. ikhlas ni..
tapi tapi tapi Ebi yg lebih sikit xD
men2 jak.. thanks :D

mr.LOVESS said...

hehe JJ, haiiyoo2..thanKss sis..amacam AF7 nnti j? Jadi x mo join? hahaha, jgn sia2 bakat kamoo bha! tapi apa2 pon, pokus spm kamoo dulu..haha =P

anda juga mungkin meminati...

Related Posts with Thumbnails