Monday, December 29, 2008

salam maal hijrah 1430...

Slamat tahon baru semua, tahon 1430 hijrah...bermakna dah satu ribu empat ratus tiga puluh tahon dah kisah hijrah Nabi junjungan kita Muhammad S.a.w berhijrah dari Kota Mekah ke Kota Madinah...Aku cuba refresh balik otak aku..Alhamdulillah aku masih gak ingat semua tu, apa yg ustaj, ustajah aku ajaQ dulu, masih segar dlm ingatan aku...walaupon makin lama makin terok dan jahil jugak prangai aku ne...Kadang2 aku lalai jugak dgn dunia...Mmg mcm2 dugaan dan halangan yg buat aku leka...Bercakap pasal azam tahon baru..Apa azam korang ek? Azam aku....fuhhhh banyakkk sehhh..Sebanyak pasir di pantai..uikksss banyaknya??? hahahaaa...Alhamdulillah azam aku tahon lepas ada gak tercapai, walaopon ada gak yg masih belom 'accomplish'....Apa2 pon, skali lagi diucapkan selamat menyambot maal hijrah untuk semua yg mengenali aku...sayang kamoo semua... =)

* Doa Awal Tahun [ download ]
* Doa Akhir Tahun [ download ]

3 comments:

Anonymous said...

nak bls wish dak nort ni..muehehehe..
SALAM HIJRAH 1430..
semoga apa g dihajati,diazamkan yg sbyk pasir2 pantai tu..akan tercapai..

ary ahmad said...

thankss zariQ! insyaAllah =)

zariQQQQQQ said...

bila pula aiiii kumen nih?hmmmm

anda juga mungkin meminati...

Related Posts with Thumbnails