Sunday, December 07, 2008

Sekitar Majlis akad nikah ( kak dilla & abg edin ) 06/12/08

Alhamdulillah, bersyukor aku kehadrat ilahi majlis akad nikah akak dilla dan abg edin smalam berakhir dgn selamat dan lancar jak..dgn dibantu oleh aku...hahaha...kat sini ada beberapa pics smalam yg sempat aku tgkap untuk teman dan kawan2 sekalian..hehe =)

Acara mengenakan inai...diketuai adik kuh 'dekna'... kosentrat ja dia bab2 nihhh..padahal nak lari dari tlong besiang ikan..wakakaka, Kreatif gak dak nihh, x sangka aku! =P

Majlis akad nikah dijalankan di masjid 'nurul iman' bedekatan dgn rumah aku..Dikadikan oleh imam mesjid itoo..Lawak tol imam silap sebot nama bang Edin...Aku plak yg gelak paling kuat, memalukan betoiii..wakakakka, sekali lafaz jak bang edin nih, dasat gak dia =P

Antara yg hadir malam smalam, ada gak wat kenduri skit2...Ujan renyai2 pada mlm itoo.. namun majlis ttp meriah gitu... =)

Haaa, makanan yg ada..Ulam tu aku yg cari tau!!! tapi aku x makan pon ulam..wakakaka =P

Astagakk!!! kak dilla sempat wat aksi2 pontianak plakkk..aduihhh, main2 toll dia smalam...hahaha. Sapala yg mekap muka dia tu...aduihhh, nmpak gelap dan bulat muka dia smalam...yg bulat bertambah bulat! hahaha, jgn marah =P

Antara pics yg aku sempat tangkap..tepaksa betarong ngan kamreman2 tuk amikk pic nihh...siap kena marah lagi aku..sbb kacau2 depa...wakakkaa, lantak ah!! haha =P

Elehhh, malu-malu meowww kununn!!! bueeQQQQ!!! =P


Hantaran yg x seberapa..haha =P

Haaaa, my pemeli...hehe, yang baju mlayu ungu tu adik aku 'yat'..baju kurong tudung putih tu 'dekna' dan yg lain semua kazen2 aku kecuali mamat baju kuning tu...'abg angkat dekna'.. hehe, kazen2 dari kedah 8hb ni baru mo datang sini...runtuhlah rumah aku...wakakakka =P

Sempat gak inteprem skit, saja nak tunjuk janggot aku yg dah panjang..ganas suda muka aku...hahaha!! pic dengan anak makcik aku, 'echa' =)


Majlis akad nikah dah berakhir dgn slamat...Alhamdulillah..kak dilla pon da jadi istri org..hehe...fuhhhh, letihhh gilakkk smalam...skrang nih, nak tunggu kenduri la pulak...Hari rabu nihhh ( 10/12/08 ) - raya haji ke-3....Disini aku ingin menjempot siapa2 yg mengenali diri aku untuk hadir ke majlis tersebutt...chewahhhh... -amin-

12 comments:

nebe said...

yess!!!alhamdulillah..akhirnya penantian 9thn di makbulkan ALLAH..smpai menjadi hak milik kekal..tahniah kak dilla n abg edin..
berseri2 wajah dua2 pengantin..semoga kebahagiaan dan keharmonian mengiringi hubungan kak dilla n abg edin.
cute kak dilla..abg edin encem..muehehehe..
azinort?tu janggut kambing mana hang amik?kambing korban ka?
wakakakaka..
kenduri kak dilla x leh pi..maybe kenduri azinort leh smpai ke sana.
insyaallah..pjg umur kelak.

eleza737 said...

wahhh berserii muke pengantin.. ngan kaler putih lagi.. wuwuwuwuww...

congrats pade pasangan.. ;)

dilla ahmad said...

thanks nebe. Wahhh eh, ary yg kasitau ka akak da 9 tahon kawan ngan abg edin? nak kena ary ni.Hehe. Apa2 pon thans nebe. Nebe bila lagi pulak? Dah ada calon? ;)

dilla ahmad said...

Hai Eleza. Thanks juga. Hehe. Sebenarnya ary ngan dekna ckp muka akak x lawa mlm tu. Nak kena budak2 tu. Grrrr! Semua ni kawan2 ary ka? Datang kenduri Akak ari rabu ni k. Nebe, xpa xleh datang. Nebe org kl kan? xpa nnti boleh datang juga. Nak tunggu ary tu, bila la agaknya kan? hehe ;)

(¯`(¯`·.~ Ary.Ahmad ~.·´¯)´¯) said...

wakakakaka!! gilakks kak dilla :P
pengantin tua yg mengaku pengantin baru...wakakakkaa =P

secret : kak dilla menjeleskan diri sbb dia xda blog..wakakakka =P

(¯`(¯`·.~ Ary.Ahmad ~.·´¯)´¯) said...

selamat rayerrr aidiladha semua.. muhon maap kalau ada silap dan salah.. -amin- =)

aisehhh, 2 hari lagi mo kenduri..mataii lagi la aku...huhuu

nebe said...

aduyai..pengantin ada masa nk kumen2 juga..huahahaha..insyaallah akan smpai juga kat sana.kak dilla mai kl nnt roger2 la nebe.
kak dilla panggil ary ka azi?muehehehe..
samat raya juga pd azi sefamili.. :p maaf x leh tp nak daging qurban ja.
hohoho..salammmmmm

Adriana Natasya Danielle said...

weh lobess... bila giliran kita lak? wakakakakak...

Meline™ said...

EHeEEmmmMMMmm!!!!!!
sakit tekak aku! hehe..
abg Ary.. takkan kakak kamo aja yg kawin..
abg ary bila ada calon ni..? ehemm xD

(¯`(¯`·.~ Ary.Ahmad ~.·´¯)´¯) said...

wakaka adriana natasya danielle =P skang pon bulehhh..larikkk!!! wakakaka =P

(¯`(¯`·.~ Ary.Ahmad ~.·´¯)´¯) said...

wahhhh jjjjj...panggil abg sudah hang kat aku!! hahaha...ni mesti ada apa2 ni kan??? gtau cepat!! wakaka =P

Meline™ said...

alah.. tunjuk respect ja bha tu..
MUA HA HA HA HA HA ! ! !
Jj panggil abg pun sbb tak lama lgi abg ary jdi bakal suami YAN YAN!! xD

anda juga mungkin meminati...

Related Posts with Thumbnails