Saturday, December 20, 2008

tag sis gayah @ fafau nurgayah =P

fuhhh, lama tolll x jawab tag2 nihh..akhirnya tag datang lagi...kali ni dari sis gayah atau nama dlm i/c nya fafau nurgayah...wakakaka..akan ku jawab tag ini sedaya yg mampu...haha layannnn...=P

a) 7 fakta tentang aku..

  1. rambot asal ikal mayang perang skit2, kulit coklat gelap, rabon jauh...hahaa =P
  2. ada parut lahir di muka ( mak aku ckp aku bakal pemes sbb parut ne..pemes mcm mana tu xtau plak aku...nak sedapkan ati aku ja kot!!haha )
  3. anak ke-2 dari 5 org adik bradik..hehe
  4. tinggi ( 176cm ) berat ( 58 kg ) tinggi ka?? xla tinggi sangat..kalau kurus tu mmg ya..haha =P
  5. aku x ensemmm, cuma biasa2 jak...hehe, tapi org ckp kalau aku senyum muka aku jd cumilll...wakaka..yaka? mau jaga hati ja kot..hehe =P
  6. aku jeniss lambat pikap...asyik2 blurrr jak..huhuuu
  7. ada lesung pipit di pipi kanan...hahaha, yang ni ramai pompuan2 yg jeless ngan aku..apa depa suka sgt lesong pipit aku pon xtau...kalau la bleh ambik, aku kasikk ja..hahahaha =P

b) 7 perkara menakutkan aku di duniawi ine..

  1. allah s.w.t, tuhan yg menjadikan aku =)
  2. difitnah
  3. ditipu
  4. accident...huhu
  5. pergaduhan, peperangan
  6. anjing, ular berbisa, lembu, tikus....hahahaha
  7. aku x suka kekejaman, penindasan...aku sukakan kedamaian..huhuu =(

c) 7 lagu yang paling aku layan

  1. somewhere over the rainbow ( norah jones/kamakawiwo ole )
  2. tercipta untukku ( ungu )
  3. everybody changing ( keane/lily allen )
  4. aku masih sayang ( st12 )
  5. sampai surga ( pejal tahir )
  6. ku ingin kamu ( romance )
  7. ayat2 cinta ( rossa ) dan banyak lagi....haha

d) 8 perkara yang slalu aku sebut.

  1. assalamualaikum/salam =)
  2. bismillah =)
  3. astarfirullah =)
  4. alhamdulillah =)
  5. syukur =)
  6. amin =)
  7. ishhhk3
  8. aduiihhh...hahaha =P p/s : yang ( 2-6 ) tu yoyoorrr ja kan? haha

e) 7 perkara yang benilai bagi aku..guess wut???

  1. keluarga ku
  2. teman2 ku
  3. kawan2 ku
  4. sahabat2 ku
  5. hidup ku
  6. diri ku
  7. aku dan dirimu...cewahhhh!!! yang last skali ni xleh blah..wakaka =P
- the end -

:wink::bye::kiss:

3 comments:

Fifiey82 said...

hehe bagus2 sdh jawab...

Fifiey82 said...

hehe bagus2 sdh jawab...

(¯`(¯`·.~ Ary.Ahmad ~.·´¯)´¯) said...

hehe sis papauuu nurgayahhh...senang aja ini tag..harus dijawab..hehe=P

anda juga mungkin meminati...

Related Posts with Thumbnails