Sunday, January 04, 2009

goodbye my ' tru '.... ='(

hari ni...04/01/09....( ahad ) ...TRU pergi meninggalkan aku....meninggalkan pemeli aku...sedih sgt2...mungkin dah tiba masa dia..Patutla semalam, sedang aku tido..aku mcm ada nampak 1 benda putih melintas...walaopon bilik aku gelap gelita..tetap nmpak benda putih yg mcm bersayap melintas depan mata aku...Smalam sejuk..menyesal pulak letak TRU kat sangkar luar....spatut aku kasi dia tido dlm bilik aku ja...xsempat nak bawak dia apoinment ngan doktor esok...huhu ='(

kepada TRU...trimakasih kerana menceriakan hidop kami sekeluarga selama hampir 4 tahon...xleh ingat kenangan dgn dia..rasa terkenang dia kecik2 dulu..mcm mana kami mula2 jumpa dia..sedih sgt2...huhuuu...

TRU tetap dlm ingatan kami...sgt2 comelll, sihat, dan kucing plg pintar pernah kami jumpa... ='(
:cry:

6 comments:

Anonymous said...

hah?takziah nort.. ;(

ARY.AHMAD said...

thankss zariQ...huhu ='(

eleza737 said...

takziah nort ;(

Joy said...

uwaaaaaa x le dgr kucing meninggal nihhhh...nanges dah niiii

Anonymous said...

thankss =)

Anonymous said...

huhu~
kucing~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ;((

anda juga mungkin meminati...

Related Posts with Thumbnails