Thursday, January 08, 2009

Sedih, Sad, why? kenapa???

huhu, arini sedihh sgt2!! dah 2 kali aku sedih dlm masa 2 minggu di tahOn baru 2009 nihh...huhuuu..WHY?

Petang td anak kuceng aku mati, dua ekor kuceng aku mati dlm masa 2 minggu nih...sedih sgt tengok keadaan dia mati tu....x dapat nak story sini..huhu! 'kawan' aku ckp dia mati sebab mumy dia yg 'makan anak sendri'...1st time dlm seumor hidup aku jd kes mcm nihh..huhu..sian dia, x sampai 2 minggu dia hidop ='(

Hari ni gak jiran kat rumah aku ' tokcik' kemalangan...parah jugak! sedih, sian dia, sayu...Ary dah doa2 banyak2 untuk tokcik..moga baik2 saja k!... ='(

3 comments:

eleza737 said...

hope semua ok.. be strong ye abg hazry!

Dia Ceria™ said...

kucing~~~~~~~~~~~~ T~T

yep, harap semua akn kembali sperti biasa :(
InsyaAllah..

ary said...

kak eliss..JJ...THANKSSSSS!!!

anda juga mungkin meminati...

Related Posts with Thumbnails