Saturday, January 03, 2009

tag dari adikku yg cumil2 & pandai menyanyi..(oja)

Hehe, tag kali nie dari adik kuh di labuan sana..siti rozana..wahhh ada 'siti' ka??? haha...isnin nihh dia dah nak skolah..form5 dia tahon ni..astagakkk, rindu2 la aku dgn dia lepas nie..huhuuu...


1. Pernah menyambut tahun baru?

x penah...tahon baru 2009 ni pon aku men futsal ja mlm tu..pastu lepak2 kat kedai makan pantai Kuala Perlis...

2. Tempat yang anda selalu pergi untuk menyambut tahun baru?
xpenah lagi sambot...kalau merdeka tu penah la jugak sekali dua...huhu

3. Apa yg anda buat di pagi tahun baru?
tengok enpon..kot2 ada sms..malangnya xda pon..hahaha, kuciwa2 =P

4. Apa yg anda suka apabila tibanya tahun baru?
hmmm...tibanya bulan di mana HARIJADI aku kot! pastu mesti aku dapat cakap enpon free nnti..wakaka =P tapi yg sedihnya...cepat tol umor aku meningkat nak banding ngan org lain..huhu

5. Anda percaya dengan azam tahun baru?
hehe, kenapa lak x caya...tp nak tanya balik la..apa beza AZAM, IMPIAN, dan CITA2??? hohooo...jgn ANGAN2 suda la..hehe..hobi aku tu berangan =P

6. Senaraikan 3 orang yang ingin anda dekati tahun baru neh
hmmm...semua2 lah..haha=P

7. senaraikan 3 org yg anda ingin singkirkan tahun baru neh
uiksss...xbaik kita singkir2 kan orang...kan kita semua makhluk Allah gak..manusia mmg mcm2 ragam. yang jahat x semestinya jahat slamanya, yg baik xsemesti kekal baik kan? 'memaafkan' adalah sifat yg paling mulia..hikss =)

8. Pernah tak azam tahun baru anda tercapai?
wahhh wahhh..penah penah penahhh...hahaha -amin- =P

9. Azam anda tahun lepas (2008)
mula2 nak abiskan praktikal dgn jayanya, alhamdulillah berjaya...pastunak graduate..alhamdulillah jugak. Pastu rasa mcm nak wakil negeri pi koir kebangsaan sekali lagi alhamdulillah..walaupon x menang..then nak keja...alhamdulillah...walaupon sambilan jak ne..huhuuu...

Tahon 2008 bagi aku bnyak tolll yg suka2 dan hepi2 berbanding duka2...xdapat aku nyatakan sini apa yg wat aku hepi tu..bnyak sgt..huhu..syukor sgt2 ke hadrat ilahi... =(



10. Azam anda tahun baru ( 2009 )
wahhhh...kena RAHSIA dulu ne...tahon depan kasi TAG sama mcm ni jugak..baru aku jawab!! hahaha =P

- the end -

3 comments:

Virgonz said...

huakaka... baek lah abg ary nih.. hahaa

ary.ahmad said...

wakaka...baik la sgt =p

ary.ahmad said...

geliii ehhh panggil aku abg2..wakaka =P

anda juga mungkin meminati...

Related Posts with Thumbnails