Friday, January 09, 2009

Tag dari Nik Apis & Riana....

Tag: Rules and Regulations :

1. Apabila telah terpilih dengan malangnya (malang?) silalah menulis 16 perkara paling rawak sama ada tentang fakta, perangai tak senonoh ataupun hala tuju hidup anda.
2. Silalah hasut 16 orang lain untuk melakukan perkara ini.
3. Sila tanda manusia yang telah menanda anda di peringkat awal
4. Ketahuilah, jika anda terpilih ia adalah kerana anda juga manusia biasa yang perlukan perhatian dan kasih sayang yang secukupnya ketika bayi, tetapi tak dapat.



16 perkara paling rawak sama ada tentang fakta, perangai tak senonoh ataupun hala tuju hidup anda.

1) aku arang..wakaka!
2) aku x ensem..huuu
3) aku kurus =P
4) aku suka tido
5) aku mencikk baca buku..hohooo
6) aku rabun jaoh gak..huuu...
7) aku suka pakai slipar kalau p jalan2
8) aku simple
9) aku tersangat2 suka ' menyanyi '
10) aku stacy...erksss silap..aku suka stacy =P
11) aku pemalas...wakakaka ni standard la =P
12) aku slaloo blur2! huuu
13) aku lambat ' pikap ' & susah nak paham samting...adoiiii
14) aku mudah simpati...
15) suka pekara bekaitan ' sukan '
16) aku adalah insan yg lemah dan aku adalah aku, aku bukan siapa2..huhuuu

Silalah hasut 16 orang lain untuk melakukan perkara ini...
xmau ehhh hasot2 =P

akhir skali...thankss skali lagi untuk riana & nik apiss...sbb ingat aku....huhu..syg korang =P

1 comment:

TepungPelita said...

hahha..

pemalas...

hehe...

anda juga mungkin meminati...

Related Posts with Thumbnails