Sunday, June 28, 2009

Destiny Begin...

Salam...Long time no see, smoga semua kwn2 kuh sihat2 slalu hendaknya..seperti mana aku yg sentiasa sihat.Bersyukur sgt2 kepadaNYA sbb kasik kita kesihatan yg baik hari demi hari..dan juga diberi rezki setiap hari..walaopon tak bnyak, kita mampu gak utk trus makan untuk idop..hehe..Jumaat lepas '26/06/09' adalah antara hari plg hepi buat aku.. x sangka weh!!! satu benda yg aku impikan..dan satu perkara yang aku harapkan..dtg jgk akhirnya..Paling x sangka, 2 benda plg aku nak tu dtg serentak mcm da bejanji plak..rasa mcm mimpi gak bila pikir balik..hoho..betol org ckp, kalau dah takdir kita, rezeki kita mcm tu..ia akan dtg jgk tanpa kita sangka2..dan kalau apa yg kita arapkan tu bkn rezeki kita, bukan milik kita, atau bkn jodoh kita...mungkin kita akan dpt sesutu yg lebih baik di masa akn dtg kan??? hehe..apa pon kita x boleh beputus asa,dan teruskan usaha disamping berdoa kepadaNYA..pecayalah, semua org ada takdir dan diari pejalanan idopnya yg tersendiri..semuanya telah ditetapkan, apa yg perlu kita buat adalah..usaha dan jgn putus asa..Apa saja peluang yg dtg jgn sesekali kita lepaskan..'cuba dulu baru tau dan always try the best!!' mana tau rezki kita kan?..hehehe...cygg semuaaa.. -ary-




2 comments:

yoro okino said...

aper yg bertuah sngat?
xshare pon..kawin ker??huhuhu

ary lovessa said...

muakaka..manada kawen la..aduihhh..nnti2 kita share k..hehehe =)

anda juga mungkin meminati...

Related Posts with Thumbnails