Friday, September 18, 2009

Assalamualaikum wbt..RAYERR dtg LAGI!!! hehehe..


Fuhh!! besawang mehh ini blog..haha.. =P
Ptama skali, aku nak mohon kemaapan sbb lamala jgk aku mghilang..
My life is change, & aku skang x lagi keja di Perlis..
Skang dah merantau di negri org lorrr..negri cik siti wan kembang..kembang yg x kucup2..keh3!
Mmg x terpikir & x sangka jugak aku akn tinggal kat sana..kdg2 mcm mimpi..huhu..
Tapi apa leh wat, demi masa dpn dan pejalanan idop aku yg lebih tesusun, aku
kena gak bertahan dan berkhidmat di sini...walaopon keja kat sini amatlah mencabar dan kdg2 mcm nak serender ja..huhu..gilerrr punya bz..dah la ada kompromi.adoiii malas nak sembang pasal tu..hmm..mungkin ne semua dah takdir aku...

Dan di kesempatan ini jgk..aku xmau lepaskan peluang utk ucapkan slamat ari rayerr kpd semua geng2 kuh terutama warga stacyfrenz kususnya n warga pemli rumahkami amnya...
Mohon maap dari ujong kuku jari kaki (baru ja tadi aku potong kuku..keh3!)..smpai ke ujong umbun rambot (walaupon aku dah xdak rmbot..hehe=P)..jika aku ada salah & silap ngan sesapa.. Tahon ne biru muda bah kita!! hahaha...SAMAT RAYERRRR!!!!




p/s: - raya kali ke-2 dgn dot.dot..dot..hehe=P


- kpd kak pia..ary mntak maap sgt2, muga bebahagia dgn insan tesayang...


- kpd dot..dot...maap x sampai2 lagi sana, insyaallah raya taon dpn k!=)

3 comments:

yoro okino said...

lobesssss...
so mcm mn life skunk?
huhuh..
selamat hari raya jgk..
maaf zahir batin klu ader wat salah silap ekk..huhuh

ARY.AHMAD said...

yerrr dodollss...
life manyak brubah dos..
manyak susah kelija tmpat olang..huhu
tapi insyaallah aku coba biasakan diri kat sana...
samat rayer jgk maap zahir & batin..TQ =)

jelitaku said...

samat rayer maap zaheer bateen my lobessss... kim salam dgn dot dot dot

anda juga mungkin meminati...

Related Posts with Thumbnails