Thursday, August 19, 2010

Berakit-rakit ke hulu...berenang-renang ke tepian...

Salam..lama x menjenguk blog, trus sunyi sepi lepas virus 'FB' & twitter melanda...da jadi trend skang ne tau, bdk2 tadika pon da pandai men FB..hoho...kalau nak dibandingkan dgn zaman kita dulu, fuh jauh bezanya...masuk tingkatan1 pon masih ketar2 tangan nak ON pc..hahak..well, zaman da brubah kan..Dan arine plak, aku tiba2 mau ubah mood tuka nama link blog lagi, masih x 'besedia' nak gunakan nama link yg seblom ni, (aryahmadstudio)..blum ada masa nak wat studio2 ne lagi..walaopon cita2 & impian aku mmg tggi..setinggi-tggi gunong kinabalu...hahak, namun impian harus di PAUSE wat masa ne...kesibukan keja, kecelaruan hidup, prasaan x menentu, hati yg JAUH di sana, membuatkan aku xda smangat lagi nak wat apa2 tuk sukseskan impian2 tu semua.....malah, otak aku akhir2 ne asyik mengingat2 pjalanan idopku dari dulu smpaila skang...ntahla, bnyk tol liku2,urat2 yg becabang2 dalam arus pjalanan idop aku ne..sebanyak urat2 di tapak tanganku....nak xnak, aku kena tempuh, rempuh, redah satu persatu...puas dah memotivasikan diri sndri..'halangan dan dugaan tu 1 cabaran atau ujian buat kita'...'kalau kita rasa kita susah, ada yg lagi susah daripada kita'..'dan kalau kita rasa kita malang, ada yg lebih2 malang daripada kita'...sentiasa berusaha utk MAJUkan diri sndri kn? hmmm...SAMPAI BILA AKU AKAN NAIK RAKIT NIH...HARAP2 DAPAT LA NAIK BOT LAJU LEPAS NIH..TAPI JGNLAH RAKIT NIH MUSNAH WAT MASA NE, AKU XPANDAI BRENANG DI LAUT WEiii !!! huhuuu...

2 comments:

Anonymous said...

pcaya pada diri sndri...

ARY.AHMAD said...

Huhu. TQ

anda juga mungkin meminati...

Related Posts with Thumbnails