Thursday, July 02, 2009

who's???

'butterflyboy'... sendawa keluaq rama2..erkkk!!! keh keh keh..


'sedimentals' ... ada ka rumah yg ada akar? pastu ada muka2 org lagi bawah tanah...hohooo dasat

'suspendedquotations'... karya yg mula2 buat dia ni pemes..burung yg seakan2 org yg pakai topeng ni dah jadi 'trademark' utama dia..fuhhh!
KALAU yg MINAT LUKISAN ABSTRAK atau MINAT samtin yg UNIK..MESTI KENAL PUNYA katunis ANTRABANGSA ni....hehe..SAPA DIA EK??? kalau teka betol haku kasik singgit..haha=P



Sebenarnya..mengikut kajian pakar, selain muzik...lukisan,dan warna jugak dapat mghilangkan stress dan memberi kita *inspirasi...Dgn kaedah menconteng pon, mungkin dpt memberikan kita kepuasan dlm meluahkan perasaan gundah gulana atau hati kita yg lara itu..keh3...lukisan jgk dpt mengrealitikan apa saja yg ada dlm kpala otak kita tu..satu lukisan kdg2 memberi seribu maksod...dan hanya tuan yg melukis tu jak yg tau apa maksod sbenar lukisan tu...maknanya, lukisan bleh jadi salah 1 diari kita yg tiada sorang pon tau apa maknanya...so, jom2 kita menconteng...jgn conteng dinding sudah la!!! muakaka =P

3 comments:

yoro okino said...

haloooooooo..hehe
hehe..orng mcm ko bleh laa..
conteng2 kuar gak benda..
aku klu conteng xkuar aper2..orng lidi jer..huhuu..

ary lovessa said...

haluuu doss..hehe
org lidi pon ok apa..kalau letak rambot pnjg jdla pompuan..lambot pendek jdla laki..nak feminin lagik kasik letak subang..hehe
tapi...ramai dah laki yg rmbot pnjang pkai subang kan? aiyooo..masalah eh? =P

RiEnAnEyKoMa said...

uiss....pandai sudah bha dia nieee.pakar ko pasal seni yekk..bha ajar la aku bhaa lagi..jgn kedekut ilmu seni ko tuee...wakakaka.:P buekkkk

anda juga mungkin meminati...

Related Posts with Thumbnails