Friday, December 12, 2008

majlis persandingan kak dilla dan abg edin ( 10/12/08 )

Alhamdulillah, selesai gak majlis pesandingan my kakak and abg edin...syukur sgt2 aritu x ujan, cuaca pon baik2 aja...Paling penting majlis berjalan dengan tersangat2 meriah walaopon sederhana...Selesai sudah majlis kahwin yg buat pertama kalinya dlm pemeli aku...Pengalaman beharga gak la knduri ni bagi aku sebagai abg yg sulong..hehe..Lepas ni sapa plak aku pon xtau...tapi aku kasi peluang semua adik2 aku dulu la..baru aku plak..haha =P

malam tu kami sebagai geng2 laki kupas2 daging...uikss, kupas ka??? ye kot, cuts intoo pieces..haha=P

hehe, ni lah my makcik...merangkap tukang hias segala yg ada...untong dapat makcik yg rajin + kreatif mcm dia..wakaka dan2 kipas!! =P dulu time muda2 muka dia mcm hillary duff, tapi lepas kawen jak, betukar jd hillary clinton plak dia...siap gendot2 lagi..wakakaka =P

Hehe, ni plak makngah dan pakngah aku yg sehati berdansa...tekun toll wat persiapan kenduri haritu...huhuuu! terharu aku. Thankss very2 much2!! syg mkngah,pakngah..huhu! makngah aku nih muka dia kan, mcm cikgu fatimah AF tu...wakaka!! pakngah aku plak sejibik cam ferhad muka dia...nyanyi pon cedap gak..kalah ferhad..wakaka...sejukk aihhh!! =P

Antara tukang2 masak handalan kampong aku...suspekkk tol!! cedap2 sgt2 depa masak...terharu skali lagi sbb semua sudi nolong2 kami sepemeli...makasih gak wat adik2 tuyull yg sudi basoh2 pnggan cwn aritu...x nyesal aku import hangpa semua! wakaka...duit upah bulan depan k abg bayaq!? hmmm..nak upah ka nak pahala aku tnya? depa ckp nak dua2..pandai dak2 skarang nih! wakaka =P

Kazen2 aku semua aku kasikk tugas masing2...kalau yg pompuan jadi pelayan la..apa lagi...haha, ni anak maktih n maklong aku... ( kakcik, nabila ) ;)

Dj yg betugas aritu...dasattt eh dia...gelakk ja manjang...sora pon sodappp!! makacehh sbb ceriakan suasana kenduri aritu...tapi rugi la xde karoke..huhuu! kalau x leh aku nunjok bakat nyanyi aku! bakat ka?? wakaka..katak puru jak....- gamba bawah : antara tetamu yg hadir aritu..

Kebetulan aritu mesin padi mula ambik padi2...so, apalagi...dgn idea aku...kami pon potoshot kat depan sawah padi tu, kameraman semua beterimakasih kat aku..wakaka...tepi rmh aku ja ni.. hehe... =)

my pemeli...

hilang sudah janggot kambeng aku...p mana ek??? wakaka =P

Ni rasanya org panggil 'makan beradat'..tapi aku panggil makan control habis...wakaka...kalau aku kawen, aku pakai tangan ja makan..huahahaha =P

kek aritu...aku sempat makan yg warna putih tu jak..huhuuu...malas nak berebut ngan budak2 x cukop umor...wakakakka =P

lomantikkk ehh! tapi x paham aku..ni suap kek ka kasi letak kapas kat gigi sakit??? wakakkaa

antara hantaran....

Potoshot kat gua cenderawasih perlis....sanggop tu pi sana...hehee

kepada akak dan abg edin, muga bahagia ke anak cucu,cicit,piut...dan sampai bila2..jgn gadoh2, ingat! kena harus saling pecaya, komunikasi yg baik, harus jujur dan bertolak ansur...pesanan ikhlas dari adikmu...hehe... -the end-


6 comments:

nebes said...

waahh!!bestnyaa!!meriah!
nk kek yg coklet tu leh x?
muehehehe..mkn beradat ka mkn beradab?hehehe..xtau la istilah org kawen ni.
posing berabis smpai ke gua?astaga!!
semangat pengatin btl!
anyway..tahniah..alhamdulillah..semuanyaa selesai tp itu baru permulaan..so kak dilla n abg edin honeymoon kat mana?
azi..hang jgn tunggu lama sgt.. :p
otomatik leh smpai kayangan!
goodluck to sis n bro.. ;)

(¯`(¯`·.~ Ary.Ahmad ~.·´¯)´¯) said...

wahhh nebess, kek coklat tu diriku ini pon x sempat nak meratap..wakaka... makan beradab kot..pon xtau gak istilah2 kawen ni...haha...nnti nak tnya kak dila dia mo honemon mana...haha...nebes bila lagiikk?? ckp org kunun! padahal dia tu yg dah ada calon da tu..wakakkaa =P

zuli2 said...

tahniah... berjaya gak majlis ni..... happening ja...

(¯`(¯`·.~ Ary.Ahmad ~.·´¯)´¯) said...

majokkk ngan hang lipan..huhuuu =(

Adriana Natasya Danielle said...

dandan je lipan kata nak dtg...

(¯`(¯`·.~ Ary.Ahmad ~.·´¯)´¯) said...

ha'ah...sengalll si lipan..xmo kawan dah ngan dia..huhuuuuu..xdapat gak jumpa lipan.. ='( kalau pasal picak, bleh plak dia terbang pi sabah sana..adedehhh!! =P

anda juga mungkin meminati...

Related Posts with Thumbnails