Monday, December 22, 2008

TAG DARI BEK2/EDA..... last tag rasanya tuk tahon 2008 nih...harap2 la..haha

hehe, rupanya 2 minggu nihh..adalah minggu tag mengetag...haha, kepada bek2/eda...nihhh adalah jawapan kepada tag yg anda kasikk..hehe, ingat jugak hang kat aku ek bek2...ni yang nak kasik award kat hang nihhh..wakakaka =P

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?

BENDA penting??? enpon kot..pastu, mp3 kuh...lagi 1...kad pengenalan kot..hehe

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
BENDA terakhir beli...ermmm, nasik lemak! haha, tu makanan kan? kalau benda..ermmm..haaaa!!! 'dvd kosong jenama imation 3 keping X rm 1.50 = rm 4.50' wakakaka..hambikk kaw! siap ckp jenama ngan harga lagikk =P

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
haha, mestila kat kampong kuh di indera kayangan sini, ishhk2 =P kalau tanya tempat honeymoon kan lagi best??? hahahaha =P

4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?
hubungan dgn?? soalan x jelass meiii...haha..tapi bagi aku, pemeli ka, kawan ka, bini2 ka, sahabat ka, atau sapa2 saja yg aku kenal...biar lah berhubung sampai ke akhir hayat aku...insyaallah akan ingat kalian semua..huhu =)

5. Adakah anda dilamun cinta?
dilamun??? apakah maksudnya...dilamun ngan 'jatoh' sama ka maksod??? atau bermaksod dibius?? aduiii..x paham soalan =P

6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
warong kopi toklang inson...baru td pi beli nasik lemak situ..dia cakap dia mo naik taraf warong dia jadi restoran..wakakaka =P

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
komik & majalah dikira buku x? baru ja smalam aku beli 'komik utopia' ngan 'majalah E-RING' =)

8. Apakah nama penuh kamu?
namaku...' pemimpin bertamadun yang terpuji dan bercahaya' wahhhh!! napa leh jd cmni nama ku? kalau x silap tu lah maksod nama aku...hehe =)

9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
honestly..my mama..but abah also ok..huhu

10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
hmmm...sbenarnya ramai sgt yg aku nak jumpa...kalau sapa yg rasa mo jumpa aku tu..begitulah juga aku..hehe..ayat 'umum' =P

11.Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?
duan messi, arnet castello, otai jat, own komodo, zariQ, kak pia, nad..and last but not least...nurull..wakaka =P

12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
sendiri jak..hehe, kdg2 ada gak mak/kakak basuhkan =P

13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
hmmm...ntah, terlalu banyak ( rugi kan kalau hidop di dunia tapi x mlawat 1 dunia kan? ) hehe

14. Pelukan atau ciuman?
pelukan dah pernah...besa2 aja kalau pelok dgn pemeli / kawan...ciuman plak ada bnyak jenis, di pipi..di dahi..di mulot dll kan?? yg mana 1 ek? tapi honestly, aku belom pernah berpelok / bercium dgn yg 'bukan muhrim'...sbb tu aku xdapat pilih yg mana satu siok...huhuuu =P

15. Butirkan 8 perkara tentang orang yang tag kamu
8 pekara? aduiii banyaknya....
1) pandai berpantun
2) insomnia punya budak
3) bijak IT..kecik2 dah dasat pada aku men tenet2 nihh..tensen toll aku
4) muka dia penah masok majalah..( tp aku blom nengok lagi =P )
5) takotkan anjing..haha, aku pon sama =P
6) suka menolong..hehe
7) baik hati
8) berkaca mata....

16. 8 perkara yang amat saya gilai
1) bola
2) movie
3) lagu dan muzik
4) komik
5) men game
5) race motor..haha, dulu jak =P
6) melancong/camping/berenang
7) ngecet
8) panjat bukit/gunong...hehe

17. 8 perkataan yang sering di ucapkan
- dah jawab di tag yg lalu- hehe

18. 8 buah buku yang paling terbaru dibaca
astagakkk..8??? komik kot kelapan-lapan...wakakakaka =P
1) feel 100% episod akhir
2) utopia edisi bumper
3) fatal chaos siri 4
5) le gardenia siri 3
6) E-RING cover 'high school musical 3'
hehe, tu ja yg tebaru...

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali
dah jawab jugak soalan nih..refer tag yg lalu =)

20. 8 orang untuk di tag
xder...hahahhaa =P

:dizzy:

2 comments:

zariQ said...

sejujurnyaa..bila zariq jd sahabat baik hang?zariq tu teman hang laa..wakakakakaka..
**tgh bosan so men kumen ja..stay cool haa.. ;)

(¯`(¯`·.~ Ary.Ahmad ~.·´¯)´¯) said...

hehehe..yess..'teman' kuhh...
=)

anda juga mungkin meminati...

Related Posts with Thumbnails