Wednesday, December 03, 2008

menghitung hari...takyah hitung hitung..2 hari ja lagi...haha ( kak aiza & abg onie ) =)

Menghitung hari...ewah2 title kuh, bapak gempakss! wakaka...Tanggal 5hb dis nihh, adalah hari berbahgia kak aiza / aizamia83 dan abg onie / oniesensei di akad nikah kan!...Ewahh2, kawen pon kak aiza..melopehh aku! wakakaka!!! Ahakss, Semoga Kak Aiza dan Abg Onie berbahgia ke anak,cucu,cicit,piut,miut aku doakan..-amin- Kepada Kak Aiza, sowiii sangat2 x dapat hadir kenduri nasik minyak kak aiza yg dijadual berlangsung pada 7hb 12 nih (ahad)..huhu, sebab Ary x makan nasik minyak..Mau makan ayamas sama BigMac jak..wakaka!! Hehe, mlawak jak...Walaupon ary x pi knduri kak Aiza tu, kak aiza dan abg onie ttp dihati sanubari ini..hahakkss ayat puyusss, wakaka =P Tangkap picss bnyak2 k nnti..hehe..

Kad kawen Kak Aiza & abg onie...saper2 dekat ngan rumah kak aiza di (Kg.Batangan Baru,Gayang Tuaran Sabah)...jempot2 la ya...cewahhh, aku plak jadi wakil tukang panggill..wakakaka! =P

Haaa, nilah kak Aiza dan bang Onie...sama2 encemm dan cantikk...bagai pinang dibelah lapan..empat utk kak aiza, empat lagi utk bang onie..wakakaka...=P


Wahhhhh, ni pic kak aiza yg terbaru!!! astagakkk!!! cumilllnyaaaa kan??? Kak aiza ni dah 25tahon, tapi mcm 19 jak muka dia..besala, geng2 tuyul mmg mcm tuhh! muda sokmo..hahakss..kata kak aiza, ni pic dia tanpa mekap...semulajadi cantik la kak aiza nihh, untoong bang onie dapat kak aiza kuh ni..wakakaka=P

p/s 1 : haaa, korang bila lagikk??? sapa2 mo kawen kasitau aku lorr kwn2 k! jgn men rahsia2..tup tap dah anak 3 baru ketahuan..hahakss =P

p/s 2 : Kepada gadis Labuan sorangg tuhh..aiyoooo, dah becinta sakan pon mo rahsia2 lagi ka? Alik2 coverr jak ayat dia..xpala xmo kasitau pon..sapalah kita kan? huhuuu =P

p/s 3 : Aku bila lagi? aku muda lagiii lorrr...kalau dah judooh x kemana gak...Kasi jd kaya mcm datOk K la dulu baru kawen...bila la tu? entahla...wakakakka =P -the end-


18 comments:

w@nNz said...

wah!! untung ko lobess... aq yg kat sabah ni pun x dpt kad jemputan taw... huhuhu... x pa la... siapa la diri ini....

mr.LOVESS said...

wahhh wannz..aduiii, jgn gitu bha..kak aiza jempot semua kita kwn2..aku wakilkan jak..hehe =)

Anonymous said...

selamat wat kaka aiza n liau onie.doa nebe moga kalian bdua kekal selamanya hingga ke syurga.
aaamin!!

zuli2 said...

hohohoho... comelnya aiza... eh kak aiza(buekk).. wakak... secomel-comel kak aiza, comel lagi picak... wakakakakka... memain ja la... slamat pengantin baru kak aiza dan abg. onie...

mr.LOVESS said...

hohohoho... comelnya aiza... eh kak aiza(buekk).. wakak... secomel-comel kak aiza, comel lagi picak <--- zulpan! bukti dah ni..wakakaka=P Lipan, hang bila lagi wehh?? wakaka..budak2 x cukop umor mana leh bincang hal2 kawen! wakakaa =P

eleza737 said...

hahahaha slamat kawen kak aiza..

pinbaju said...

selamat pengantin baru wattt norinn a.k.a aiza n onisensei....moga bahagia ke anak cucu... peace

Kos Serani said...

Mcm kenal jer bakal pengantin ni???

Ary, X dapat baca la komen kamoo...aku nak approved...terdelete la plak, kot2 kamoo mangata aku kot isi komen tu keh keh keh

mr.LOVESS said...

to abg ripinn...slamat pengantin lama buat anda..wakaka larikkk!!!!

mr.LOVESS said...

Adoiii kosss...cmna bleh tedelete? wakaka, manada mengata lorr!! adess! hehe, aizamia83 nihh kos...yang suka tido tu..wakaka =P

mr.LOVESS said...

to nebe : lagu sampai surga buat kamoo..hahakss =P

IslandLady said...

"Salemat Pengantin Baru" Aiza... n Onie... Semga kekal ke anak cucu...
Untuk Mr.lobes@Ary... hang ngan akak hang ni beza 5 bulan jer tau... jd kta sama2 msh muda... so bila hang rase hang tu muda lg nak kawen... jgn hang hrap akak hang ni nak kawen muda jugak... tunggu hang ngan YANG @ YANTACY dulu sanding baru akak hang ni kawen.. (akak mithali nih) nak adik2 dulu bhagia... tp pstikan akak hang ni jd pengapit dgn abe pesiden kte tu yer... hehehehe

mr.LOVESS said...

elehhhh, xmo kawen muda kunun! padahal berbunga dah tuu..hohooo =P

ienjoy said...

adeiii aryy..malu wei..wakakakka..thanks kpd suma yg wish k...yg x dpt kad tu..sori ek..x tau emel..kpd sesapa yg dpt dtg tu..dtg jer..

YAN-JESSA said...

kaka TOYOLLLLLL.."selamat pengantin baru" semoga dapat anak banyak2 ye..wakakkakaka =p

YAN-JESSA said...

astagakkk kak sofia...sia pon teda mo kawen awal bah..huhuhu =p kak sofia anak sulong..patutnya kak sofia yang kawen dulu :D kan "ary" kan..hahahahha =p

mr.LOVESS said...

wakakaka.yayaya =P

zuli2 said...
This comment has been removed by the author.

anda juga mungkin meminati...

Related Posts with Thumbnails